Aktualności

Czy MLM to przyszłość w biznesie?

Rozwój branży MLM datowany jest na lata 30-te XX wieku. To wtedy w czasach wielkiego kryzysu ratując swoje biznesy ruszyli do akcji domokrążcy oferujący swoje towary odwiedzając klientów bezpośrednio w domu. Czy branża MLM ma przyszłość? Zbadaliśmy ze studentami III roku FiR PWSZ w Głogowie

Podziel się na:
udostępnij:

Witam serdecznie na stronie akademickiej PWSZ Głogów dr Izabella Ewa Cech - adiunkt UJW Polkowice i PWSZ Głogów, doradca podatkowy, dyplomata a.D, publicysta, dziennikarz i wydawca. Teoria i praktyka połączona w jednym pomaga zdobywać nowe rynki i poszukiwania nowych form opodatkowania. Poszukiwanie źródeł przedsiębiorczości oraz opodatkowania potrzebne jest do zrozumienia świata i ewolucji przedsiębiorcy. Wszelkie dokładne pozostałe informacje z życiorysu dostępne są po zalogowaniu